021-74214 :تلفن تماس

معرفی Galaxy note 20 ultra روزبه الکترونیک

معرفی Galaxy note 20 ultra

گوشی Galaxy note 20 ultra یکی از جدیدترین تلفن های همراه هوشمند تولید شده توسط کمپانی سامسونگ است که از طراحی بی نظیر و صفحه نمایش بزرگی برخوردار می‌باشد. Galaxy note 20 ultra برای کاربرانی طراحی و تولید شده که توانایی تامین مالی برای تهیه این مدل موبایل را دارند و به دنبال خرید یک گوشی با ظاهری زیبا و قابلیت های شگفت انگیز و کاربردی هستند.

 

 

شرکت روزبه الکترونیک نیز با وارد کردن پیشرفته‌ترین گوشی برند سامسونگ یعنی Galaxy note 20 ultra، همواره تمامی سلایق و بودجه‌ها را در نظر می‌گیرد. صفحه نمایش6.9 اینچی با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز، استریم بازی‌های Xbox، عملکرد روان قلم Spen، دوربین بسیار قدرتمند با قابلیت زوم بالا، باتری قوی و ... از جمله مهمترین مزایای این مدل تلفن همراه هستند. طراحی موبایل Galaxy note 20 ultra، تحولی عظیم در طراحی گوشی‌های برند سامسونگ ایجاد کرده و انتظار کاربران را برای موارد بعدی بسیار بالاتر برده است. رنگ خاص و مات، لبه‌های زاویه‌دار و ... جذابیت ویژه و تازه‌ای را در میان کاربران برای این مدل به ارمغان آورده است. سیستم عامل این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های سامسونگ اندروید است و به لحاظ سخت افزاری یکی از سریعترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این گوشی زیبا و محبوب با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ به همراه ۱۲ گیگ رم به بازار عرضه شده است.

 

 

موبایل Galaxy note 20 ، در مقایسه با نسخه Ultra، بسیار متفاوت بوده و یک گوشی کاملاً معمولی به شمار می‌رود و کمپانی سامسونگ برای طراحی و تولید Galaxy note 20 ultra که اکنون بهترین گوشی این برند محسوب می‌شود تمام توان خود را بکار برده است. بهتر است بدانید که گلکسی نوت۲۰ معمولی امکان افزایش حافظه گوشی را به کاربران نمی‌دهد و نمایشگری با نرخ تجدید بالا ندارد و با ۱۲۸ گیگ حافه داخلی و ۸ گیگ رم به کاربران ارائه شده است. از دیگر نکات حائز اهمیت در مقایسه این دو تلفن همراه هوشمند، جنس قسمت پشتی آن‌ها است؛ پشت Galaxy note 20 ultra از شیشه و قسمت پشت گوشی Galaxy note 20 از پلاستیک ساخته شده است و این خود عاملی مهم در تفاوت و برتری نسخه Ultra در مقایسه با گلکسی نوت۲۰ به شمار می‌رود. گرچه کارایی و قابلیت Galaxy note 20 ultra از مدل قبلی بسیار بیشتر است اما هر دوی این محصولات هوشمند از قیمت بالایی برخوردار هستند و تحت عنوان کالای لوکس شناخته می‌شوند.

تلفن همراه, روزبه الکترونیک, galaxy note

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page