021-74214 :تلفن تماس

معرفی نوکیا 8 V 5G UW

معرفی نوکیا 8 V 5G UW

نوکیا 8 V 5G UW برای کاربرانی که طرفدار تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هستند، بسیار مناسب است زیرا دارای مانیتور یا نمایشگر ۸۱/۶ اینچی می‌باشد و به خوبی می‌تواند انتظار کاربر را از یک صفحه نمایش برطرف کند. همچنین پیکسل بالای نمایشگر نوکیا 8 V 5G UW باعث می‌شود تا این موبایل هوشمند تصاویری +FHD به مخاطبین خود نشان دهد.

این مدل گوشی که یکی از جدیدترین تلفن های همراه هوشمندی است که توسط کمپانی نوکیا طراحی، تولید و به بازار جهانی عرضه شده است، از نظر سخت افزاری نیز قابلیت‌های قابل قبولی را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد از جمله این قابلیت‌های سخت افزاری می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ G و عرضه این محصول با نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۸ گیگ رم اشاره کرد. سیستم عامل اندروید با ورژن ۱۰ نیز، سیستم عامل در نظر گرفته شده برای نوکیا 8 V 5G UW است و لازم به ذکر می‌باشد که انتخاب این سیستم عامل باعث سهولت دسترسی کاربران به تمامی ابزارهای مورد نیاز می‌گردد به همین علت نیز گمان می‌رود در بازار جهانی با اقبال عمومی مواجه شود. شرکت روزبه الکترونیک نیز به محض ارائه این محصول به بازار دنیا، نوکیا 8 V 5G UW را به بازار ایران وارد کرده و توسط عاملین فروش خود به دست متقاضیان گرامی می‌رساند.

 

 

مقایسه نوکیا 8 V 5G UW با گلکسی نوت قبلی

گلکسی نوت ۱۰ پلاس در ماه اوت سال ۲۰۱۹ به باز معری و سپس عرضه شد این گوشی هوشمند که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است از ویژگی هایی مانند پشت و جلوی شیشه‌ای با فریمی از جنس آلومینیوم، تک سیمکارته و دو سیمکارته هیبریدی، با ۹۱ درصد نسبت نمایشگر به بدنه و همچنین بهره‌مندی از اندروید نسخه ۹، تولید در دو نوع ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به همراه ۱۲ گیگ رم، فلش HDR، LED خودکار و پانوراما برخوردار است و در مقایسه این محصول با گوشی نوکیا 8 V 5G UW باید به قابلیت‌هایی مثل وجود اپتیک کارل زایس، فلاش دوگانه، حدود ۸۳ درصد نسبت نمایشگر به بدنه، برخورداری از اندورید ورژن ۱۰، باتری غیرقابل تعویض پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و ... در این مدل از گوشی نوکیا اشاره کرد. علاوه بر مقایسه ویژگی‌ها و قابلیت‌های نوکیا 8 V 5G UW با گلکسی نوت ۱۰ پلاس بهتر است بدانید که قیمت گلکسی نوت حدود ۱۰۵۰ یورو و گوشی جدید نوکیا حدود ۷۰۰ دلار قیمت گذاری شد.

برند‌های گوشی موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page