021-74214 :تلفن تماس

فروش ویژه گوشی آنر روزبه الکترونیک

فروش ویژه گوشی آنر

گوشی هوشمند آنر یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هوآوی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برند آنر با هدف تولید محصولات هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه وارد بازار شده و توانسته موفق عمل کند. روزبه الکترونیک به عنوان واردکننده این برند تصمیم به فروش ویژه گوشی آنر گرفته است،‌ شما عاملین فروش بهتر است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تلفن همراه آنر

در دنیای امروز، زندگی افراد وابستگی بسیار زیادی به گوشی‌های هوشمند پیدا کرده است به گونه‌ای که کاربران به دنبال یک تلفن همراه با قابلیت‌های زیاد و البته قیمت مناسب می‌گردند. تلفن همراه آنر که یکی از محصولات زیرمجموعه شرکت هوآوی به شمار می‌رود به خوبی توانسته انتظار عده‌ی کثیری از متقاضیان را برطرف کند. با خرید گوشی هوشمند آنر می‌توان از قابلیت‌هایی بهره برد که قبل از آن تنها در گوشی‌های لاکچری وجود داشتند. امکانات گوشی آنر به گونه‌ای است که کاربران با هر بار استفاده از جدیدترین گوشی‌های آنر منتظر نسل بعدی تلفن همراه آنر هستند. با تماس با کارشناسان روزبه الکترونیک می توانید از قیمت گوشی آنر مطلع شده و خرید کنید.

 

 

فروش ویژه آنر

قیمت گوشی آنر در مقایسه با برندهای موجود در بازار بسیار اقتصادی است و در فروش ویژه آنر این قیمت‌ها بسیار ارزان‌تر می‌شوند که کاربران را به خرید مدل‌های جدیدتری از گوشی هوشمند آنر ترغیب می‌کنند. امکانات گوشی آنر و رضایت کاربران در استفاده از این برند باعث شده است تا آنر به عنوان یکی از بزرگترین برندهای اینترنتی چین شناخته شود. جدیدترین گوشی های آنر با  سیستم عامل اندروید، از امکانات، ‌برنامه‌ها و قابلیت‌های بهتر و بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار بوده و همین امر باعث پرطرفدار بودن این برند در حالت عادی و در زمان فروش ویژه آنر است. روزبه الکترونیک با فروش ویژه گوشی آنر به شما امکان خرید جدیدترین گوشی‌های آنر را می‌دهد.

 

 

وارد کننده گوشی آنر

روزبه الکترونیک به عنوان وارد کننده گوشی آنر، برای رفاه حال مشتریان و عاملین فروش خود اقدام فروش ویژه گوشی آنر کرده است. این روزها امکانات گوشی آنر، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تلفن همراه آنر که یکی از پر تقاضاترین محصولات شرکت ما محسوب می‌شود. ما به عنوان وارد کننده گوشی آنر کلیه خدمات پس از فروش مانند رجیستری را  برای جدیدترین گوشی‌های آنر انجام می‌دهیم.

 

راهنمای انتخاب تلفن همراه, تلفن همراه, برند‌های گوشی موبایل, تلفن همراه آنر, وارد کننده گوشی آنر

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما