021-74214 :تلفن تماس

واردکنندگان عمده موبایل در ایران روزبه الکترونیک

واردکنندگان عمده موبایل در ایران

شرکت روزبه الکترونیک اروند یکی از موفق‌ترین واردکنندگان عمده موبایل در ایران است که تا کنون توانسته جدیدترین تلفن‌های همراه هوشمند را از برندهایی مانند سامسونگ، ‌اپل، نوکیا، شیائومی و آنر با توجه به نیاز کاربران به کشور وارد کند. این شرکت واردکننده گوشی علاوه بر واردات موبایل کلیه خدمات پس از فروش مثل رجیستری، فعالسازی و ... را توسط مراکزی که در سراسر کشور دارد، انجام می‌دهد.

 

 

واردکننده گوشی

با توجه به تغییرات بازار ارز در کشور عزیزمان، واردات موبایل نیاز به در نظر گرفتن فاکتورهایی دارد. یکی از این فاکتورهای مهم، در نظر گرفتن قیمت تمام شده‌ی گوشی است که باید با توجه به توان مالی کاربران تعیین شود به گونه‌ای که واردکننده گوشی هم به لحاظ مالی متضرر نگردد. روزبه الکترونیک به عنوان واردکننده گوشی علاوه بر در نظر داشتن سلیقه کاربران برندهای لوکس مانند اپل و برخی محصولات سامسونگ، سلیقه و توان مالی عموم افراد جامعه را نیز در نظر دارد و در واردات موبایل از سایر برندهای قیمت مناسب‌تر مثل شیائومی، آنر و نوکیا نیز می‌کوشد.

 

 

برندهای وارداتی موبایل به ایران

جدیدترین محصولات برندهای اپل و سامسونگ در بازار موبایل که در ایران به عنوان برند لوکس از آن‌ها یاد می‌شود، مدام در حال رقابت با یکدیگر هستند تا بتوانند کاربران را به سمت خود جذب کنند، همچنین محصولات برندهای آنر، شیائومی و نوکیا که امکانات گوشی‌های لوکس را دارند اما با قیمتی بسیار مناسب برای استفاده‌ی عموم افراد جامعه تولید می‌شوند، همه از جمله برندهای وارداتی موبایل به ایران هستند که توسط واردکنندگان عمده موبایل در ایران مثل شرکت روزبه الکترونیک وارد کشور می‌شوند. بنابراین بهتر است جهت خرید از برندهای وارداتی موبایل به ایران برای دریافت محصول اصل به مراکز خدمات و عاملین فروش معتبر ما مراجعه کنید.

 

 

روزبه الکترونیک اروند

روزبه الکترونیک اروند واردکننده رسمی محصولات هوشمند برندهایی چون اپل، سامسونگ، آنر و ... بوده و تمامی این محصولات را به همراه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش توسط مراکز خدمات خود در سراسر کشور، عرضه می‌کند. با توجه به سابقه درخشان در واردات موبایل، روزبه الکترونیک اروند بنابر اهداف و محورهایی که از پیش برای فعالیت خود تعیین کرده است، برای حفظ و جلب اعتماد مشتریان، سعی در ارائه بهترین محصولات و خدمات با مناسب‌ترین قیمت ممکن در بازار را دارد. برای پیوستن به جمع عاملین فروش شرکت ما کافی است با مراجعه به سایت فرم اخذ عاملیت فروش پر کرده و منتظر تماس ما بمانید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page