021-74214 :تلفن تماس

رجیستری تلفن همراه در فرودگاه روزبه الکترونیک

رجیستری تلفن همراه در فرودگاه

روزبه الکترونیک به اطلاع می‌رساند که مدتی است که شناسه دار کردن موبایل ها یا رجیستری تلفن همراه در فرودگاه به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور انجام می‌شود. بدین منظور می‌بایست اقداماتی مانند انتقال مالکیت به شکل قانونی انجام شود. توجه داشته باشید که اگر رجیستری تلفن همراه در فرودگاه انجام نشود، کالای هوشمند شما بعد از گذشت ۳۰ روز دیگر خدماتی را از شرکت‌های اپراتور دریافت نخواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که بعد از گذشت ۳۰ روز اگر برای رجیستر کردن گوشی مسافرتی خود طبق مراحل موجود اقدام کنید، ارائه خدمات اپراتورها برای شما از سر گرفته خواهد شد، بنابراین اگر به هر دلیلی تاخیری صورت گرفت، نگران قطع خدمات دریافتی خود نباشید.

 

 

رجیستری از طریق دفاتر گمرک

رجیستری تلفن همراه مسافرتی امری الزامی به شمار می‌رود و دو روش هم برای این کار وجود دارد. روش اول: رجیستر کردن گوشی در دفاتر گمرکی است که شما عزیزان با مراجعه به دفاتر گمرکی و اعلام اینکه با خودتان تلفن همراهی را به کشور وارد کرده‌اید، سپس با پرداخت هزینه لازم و اعلام شماره تلفن خود، اقدامات لازم برای رجیستری گوشی شما انجام می‌گردد. شما می‌توانید فرایند رجیستری را در همان ابتدای ورود به کشور انجام داده و مجوز لازم را دریافت نمایید. روزبه الکترونیک به شما توصیه می‌کند که به نگهداری از مجوز خود را تا زمانی انجام فرایند رجیستری در سامانه همتا بپردازید.

 

 

رجیستری از طریق سایت گمرک

از آن جایی که حدود ۳۰ روز برای رجیستری گوشی‌های هوشمند وارد شده توسط مسافرین فرصت هست، مسافرین عزیز می‌توانند این کار را با استفاده از سایت گمرک انجام دهند، بنابراین دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه رجیستری در ابتدای ورود به خاک ایران نخواهد بود. با ورود به بخش ثبت موبایل‌های مسافرتی در سایت، ابتدا IMEI گوشی را وارد کرده و سپس وارد مرحله بعدی برای وارد کردن برند و مدل تلفن همراه می‌شوید، بعد از پر کردن این بخش، باید شماره تلفن، شماره گذرنامه و کد ملی خود را نیز وارد کنید، در نهایت بعد از بررسی کد ملی و اطلاعات شما، یک کد به تلفن همراهتان پیامک می‌شود که باید آن را در کادر نمایش داده شده، وارد کنید. بعد از رد کردن این مرحله مبلغ مورد نیاز به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. توجه داشته باشید که با توجه به برند و مدل گوشی این هزینه متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page
با درود خدمت همراهان همیشگی روزبه الکترونیک و تبریک پیشاپیش سال نو

لازم به ذکر است با توجه به زمان اعلام شده از جانب شرکت‌های کالا‌رسان مبنی بر تحویل و دریافت بسته‌های ارسالی ، به جهت ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان، دستگاه‌های ارسالی که تا قبل از تاریخ 1402/12/14 به مجموعه تحویل گردیده است در روزهای پایانی سال پذیرش شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود و دستگاه‌هایی که بعد از تاریخ مذکور به مجموعه تحویل داده شود بعد از تعطیلات 1403 پذیرش خواهند شد.
واحد خدمات پس از فروش نیز تا تاریخ 1402/12/28 آماده ارائه خدمات به مشتریان حضوری می‌باشد.
با سپاس از همراهی شما