021-74214 :تلفن تماس

انتقال مالکیت گوشی روزبه الکترونیک

انتقال مالکیت گوشی

بعد از اجرایی شدن طرح رجیستری، انجام مراحل انتقال مالکیت گوشی به ویژه در هنگام خرید دستگاه دست دوم اهمیت دارد و شما باید بعد از گرفتن انتقال مالکیت از فروشنده، برای فعالسازی گوشی خود در حضور ایشان اقدام کنید، سامانه همتا جهت فعالسازی، انتقال مالکیت و همچنین استعلام اصالت گوشی راه اندازی شده است. ناگفته نماند که روزبه الکترونیک کلیه خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 


سامانه همتا


سامانه همتا مخفف سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی است که ابتدا با طرح رجیستری در میان مردم و فروشندگان بازار موبایل کشور شناخته شد. انتقال مالکیت و رجیستری گوشی هایی از برندهایی مانند سامسونگ، هوآوی، ال جی، سونی و... توسط سامانه همتا به منظور جلوگیری از ورود و خرید و فروش کالای قاچاق در کشور انجام می‌شود. با توجه به آمار و ارقام اعلام شده در سال گذشته استفاده از این سامانه تا حد زیادی از قاچاق انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند موثر واقع شده است. لازم به ذکر است که این سامانه با آدرس hamta.ntsw.ir به راحتی و برای عموم قابل دسترسی است.

 


فعالسازی گوشی


روزبه الکترونیک به مشتریان بزرگوار توصیه می‌کند که فعالسازی گوشی در سایت همتا را جدی بگیرند زیرا در اغلب موارد بدون فعالسازی، بعد از برقراری اولین تماس، پیامکی در رابطه با فعال نبودن تلفن همراه خود دریافت می‌کنند که این یک هشدار کاملا جدی است. به همین دلیل عدم فعالسازی گوشی به طور قطعی برای شما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به همین جهت برای فعالسازی دستگاه خود بهتر است در هنگام خرید و در حضور فروشنده به سامانه همتا مراجعه و موبایل خود را فعال کنید. بهتر است بدانید که کلیه شعب و عاملین فروش مجموعه ما، تمامی اقدامات جهت فعالسازی و رجیستری گوشی تلفن همراه را برای شما انجام خواهند داد.

 


استعلام اصالت گوشی


استعلام اصالت گوشی برای اطلاع از مواردی مانند قانونی بودن، اصل بودن کالا، سرقتی نبودن، اطلاعات شرکت وارد کننده و ... بسیار ضرورت دارد و این امر نیز در سایت همتا و یا به وسیله کد دستوری قابل انجام است. توجه داشته باشید که استعلام اصالت گوشی و رجیستری آن از جمله مهمترین کارهایی است که باید در هنگام خرید موبایل نو و یا دست دوم رعایت شود و سایت همتا نیز برای تسهیل این فرایند به وجود آمده است. برای اطمینان از اصالت کالای خریداری شده عاملین فروش روزبه الکترونیک کلیه امور مربوط به سایت همتا را برایتان انجام می‌دهند.

 

سامانه همتا, فعالسازی تلفن همراه, استعلام اصالت گوشی

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.
پاسخگوی شما هستیم...

. روزبه الکترونیک
Close and go back to page